Dues coses per descobrir

dilluns, 12 de novembre del 2007

Tot i que fa un mes aproximadament que estic desconnectat de les sèries, ara, que ja començo a respirar i tinc més temps, m'estic posant al dia.
De moment ja estic al dia de Heroes i em falta posarmhi de Prison Break i acabar de traduir les meves parts. Ho sento pels que les epesraveu (Hi ha algú que ho esperès? jajaja).
Com a compensació, deixar-vos dos sèries de les quals he vist el pilot i que no tenn mala pinta i podrien arribar a ser asidues dins del meu repertori.
La primera, Sexy Dirty Money, amb un bon repartiment, bon ritme i un Sutherland (no el 24ero) que ja em paga la pena :D



La segona, una comèdia de les de l'estil My name is Earl, de 22 minuts per episodi, anomenada Samanta Who. Es tracta d'una dona que ha perdut memòria desprès de sortir del coma. Té tocs molt bons. Com sempre, amb un pilot no podreu jutjar del tot, jo crec que es necessiten 5 episodis per veure si allò té futur o no.


Vinga, espero escriure més per aqui, ara que em reenganxo al món de la.....SERIESITAT!