Quina colla de "ZOOpencos"

dimecres, 20 de febrer del 2008

Buff! Mira que tinc feina ultimament però crec que calia fer notar el meu desagrat amb la nova sèrie de tv3, ZOO, que emeten els dilluns i dimarts al vespre.
Per començar, dir que em sap greu que un conjunt tant gran d'actors bons, hagin de representar uns guions tan tristos. Però...aqui és on em pregunto: Hi ha guió? El fan uns becaris diferents cada setmana? De moment, han encetat tot de fils que no porten enlloc. Sembla com si cada setmana es repensessin cap on volen tirar sense tenir en compte que hi ha espectadors que els seguim.
Hi ha, per exemple, una parella de noies amb les quals es juga continuament amb el etma de si sóc o no lesbiana, enganyant a l'espectador continuament. Però cap on van aquestes noies? cap enlloc.
Ahir també, increíble el guió. La Diana està feta pols i diu que no surt de festa, i el seu enamorat marit la deixa a casa sola, i s'en va de marxa amb els amics! Mare meva! I quan torna, a les quinientas, es posa a cridar Diana! Diana! on ets? Òstia pos on vols que sigui?? Al llit. Aviam guionistes, que nosaltres sabem lo de la Diana però el marit no! Ell no ha de cridar a mitja nit per casa seva! Com aquesta, moltíssimes!
Bé, comença el meu seguiment de la sèrie i si amb una mica de sort algun guionista acaba llegint això, aviam si posa fil a l'agulla!