Claymore, un gran descobriment.

divendres, 21 de setembre del 2007


Avui estic content, he fet un gran descobriment. He començat a veure l'anime Claymore i m'ha enganxat des d'el primer moment.
Està ambientat en l'edat mitjana on els humans són víctimes dels "Yomas", dimonis que s'alimenten de entranyes humanes. Per a un humà corrent li es difícil, per no dir impossible, reconèixer a un Yoma quan es manté ocult en la seva forma humana. Per sort existeixen una mena de mercenaris que la gent anomena "Claymore" que amb els seus ulls platejats són capaços de veure el "Yoki", aura d'energia, que desprenen els Yoma i lluitar amb ells. Totes les Claymore són dones i mig humanes mig Yoma.
Aquest anime està considerat un Seinen, per adults, seriós; la banda sonora es espectacular (jo ja estic mirant de aconseguir-la).
Espero haver-vos animat a iniciar aquesta sèrie d'animació i que us agradi tan com a mi.

2 comentaris:

brufus ha dit...

He mirat el primer capítol.

La veritat es que em costa força enganxar-me, em costa seguir força els diàlegs en japo. Si ja sé que estan subtitulats, però no sé...

carles ha dit...

Brufus, tu el que es una vagoo :P