Seriesitat S01E01 - Pilot

dissabte, 15 de setembre del 2007

Els paracaigudistes aterren un a un i miren tot el que els envolta amb sorpresa i estupor.
El primer en tocar terra, quan aconsegueix sortir del munt de tel.la que l'ha sepultat, exclama:
- Què collons....on sóc? com collons he arribat aqui? Michael!! Sara!!
- Sense cridar, goril.la! El que més em fot d'aquesta situació és que no hi ha catxondes i de que se m'estan acabant les vicodines. Si a sobre he d'aguantar a paios atiborrats d'asteroides anabòlics...
- Eh! A qui dius goril.la! Et trencaré la cara, lisiat de merda! Per cert, sóc INNOCENT!!
- Tu no trencaràs la cara a ningú! No et moguis o t'asseguro que no viuràs per tornar a dir que ets INNOCENT! BIP, BIP, BIP
- I tu qui collons ets!! I què collons és aquest BIP BIP BIP!!???
- Jack Bauer, de l'agència anti terrorista dels Estats Units! Si feu tot el que us dic, no hi haurà ferits! Però necessito la vosatra col.laboració per treure l'entrellat de tot això. El BIP BIP és el putu rellotge que va marcant els segons! Si algú sap com silenciar-lo, li estaré eternament agraït!
Mentre els tres individus discuteixen, dos figures més descendeixen del cel.
- Save the cheerleader!!!! - crida un d'ells, mentre l'altre planeja tranquil.lament com si d'una ploma es tractés. Un cop a terra, l'esverat personatge de mirada asiàtica mira al voltant seu buscant alguna senyal que no aconsegueix trobar. Finalment, es presenta davant el peculiar grup.
- Em dic Hiro i vinc del futur! He vingut salvar animadora! Salva animadora, salva món!!
- Eh tu! Mmmmm....no t'hauràs trobat un potet ple de pastilles? Seràs cabronàs? Torna-me'l!!
HIRO: Pastilles? No entenc! Jo home del futur! Sylar mala persona! On és espasa?
- Tu home del futur si, si, però jo home del present, i amb molt mala llet, algú em podria dir com he vingut a parar aquí? Estava tranquil.lament al meu despatx del
Princeton-Plainsboro Hospital repassant-me a la Cameron! Que bona està deu meu! Per cert, em dic House, Dr. Greg House
- Jo també vull saber-ho! Sino començaré a repartir osties!
Em dic Lincoln Burrows i sóc INNOCENT! Mort a la presidenta!!
House: Una mica burro si que ets!
Jack Bauer: Terrorista! Com pots declarar tant obertament el teu desitg de que el president mori! Jo visc per salvar a aquest gran home, el president Palmer!
Lincoln: Palmer, però que coi dius tu? Jo parlo de la presidenta dels EEUU, la Caroline Reynolds! Em van parar una trampa! Sóc INNOCENT!
- SPONGE BOB SQUEAREPANTS, SPONGEBOB SQUAREPANTS!!!!
L'ambient de crispació queda trencat per la cantarella que arriba des del cel. Es tracta del personatge que encara planeja. Aterra de cara i s'aixeca cridant:

- SPONGE BOB SQUEAREPANTS, SPONGEBOB SQUAREPANTS!!!!
SPONGE BOB SQUEAREPANTS, SPONGEBOB SQUAREPANTS!!!!
Sense contemplacions, en Jack Bauer li fot un tret al cap. La criatura s'aixeca rient i cantant i desapareix per l'horitzó.
El grup s'el mira estupefacte durant uns segons. Després, continuen escrutant-se uns als altres, intentant entendre el perquè d'aquesta situació que ni el millor guió hauria pogut copsar.
Però no dura molt l'ensimismament doncs se sent un soroll com de dinosaure que ve desde darrere uns matolls. Perque sí, són en una esplanada rodejada de matolls i arbres que intueixen un bosc selvàtic frondós.
D'entre la vegetació en surt un home, calv, corrent a tot òstia cap a ells i cridant:
-
Ràpid, a l'escotilla! Queden menys de 40 segons per introduïr la seqüència!! Però qui coi....!! Qui coi sou vosaltres? On és en Charlie! I en Saïd! Desmond? On sou???
Jack Bauer: Quiet! No corris o disparo! BIP BIP BIP
House: Osti, ni una sola tia en tot el putu grup! Vicodina vicodina ....
Hiro: Salvar a la animadora!!!!
Lincoln: Quina puta escotilla! Merda, sense en Michale no entenc res de res! Sóc burruws burruws
- No tenim temps per presentacions! Queden 30 segons! L'illa vol que introduim la seqüència! 4 8 15 16 23 42
Hiro: Aquest ser el meu telèfon del Japó! Com tu saber!?
Lincoln: Com?? Però si és la combinació de la meva caixa forta on hi guardo les peses!
House: Interesant, 4 8 15 16 23 42 són el número de pacients que m'he carregat en les útimes 6 setmanes degut a diagnòstics arriscats que no han resultat ser el que esperava...que es fotin

Jack Bauer: Doncs jo no puc dir de que són aquests números perque és confidencial, però estic segur que la Nina hi té algo a veure amb tot això! Tu el que corres, com et dius? Posa les mans on les pugui veure!!! BIP BIP
-
Em dic Locke, John Locke, i no podem trigar més, sino l'illa s'enfadarà molt i molt. 20 segons!
Jack Bauer: I on és la puta escotilla?
Locke: Sota teu imbècil! 15 segons..

(Continuarà)




1 comentari:

eva ha dit...

Que aquest diàleg em faci gràcia, m'imagino que té un diagnòstic clar: estas enganxada a les series :D